dinsdag 24 augustus 2010

Karen's Doodles Challenge #25


Het is alweer dinsdag, dus dat betekent weer een nieuwe challenge bij Karen's Doodles Nederlandstalige Challenge Blog.
Oepssss, een beetje te vroeg met plaatsen, was dit berichtje gister klaar aan 't zetten, toen er om onverklaarbare wijze ineens dit berichtje geplaatst werd ipv dat ie 'm opsloeg:w
(onze pc is al een oudje, van 2003 en echt aan vervanging toe, want af en toe doet ie gewoon dingen die ie niet moet doen)

Deze keer is de opdracht; Kies je kleur (maak een combinatie uit de volgende kleuren... Lila-Turkoois-Roze-Groen-Oranje-Aubergine)
Voor mijn DT kaartje heb ik gekozen voor de kleuren roze en groen, met de digi Shower Lady
De ovaal is uitgestanst met de nestabilietiesset Classic Ovals.
Bloemen zijn uitgeponst met de papershapers large en medium van EK-Succes, daarbovenop nog Roosjes.
Randpons Floral Vine van Martha Stewart


Op de Doodle Diva Gallerij loopt ook nog een wedstrijd met een leuke digi voor Halloween ... Je kunt de digi opvragen en er nog tot 31 augustus een kaartje mee maken!

23 opmerkingen:

hobbycard - srapcreation zei

Prachtig! Succes.

Gr. Mia

creacora zei

wat een schitterend kaartje Bernadet en wat een leuke afbeelding Toppie weer hoor !!

groetjes Cora

Corrie zei

Wat een leuke kaart Bernadet
Super geinige Digi
Groetjes Corrie

Unknown zei

Leuke kaart!!
Groeten van Ageeth

anja zei

mooii maar volgens mij ben je tre vroeg???of slaap ik nog??liefs Anja

Jeanet zei

Prachtig papier Bernadet en weer een superrrrr leuk kaartje !

angelique (anlou) zei

prachtige kaart meis
geweldige kleuren combi
succes met de challenge
liefs angelique

greet zei

Het is een plaatje! hele mooie kleurencombi en een geweldige digi.
Groetjes Greet

Gea zei

Het is een prachtig mooi kaartje geworden Bernadet! En mooi ingekleurd en ook de kleur combinatie is prachtig past goed bij deze digi moet hem ook nog maken;)

Groetjes Gea

Alina zei

heel mooi kaartje, Bernadet, en de digi vind ik geweldig!
groetjes, Alina

Yvonne zei

Schitterende kaart Bernadet! die digi is geweldig!!
groetjes Yvonne

arjette zei

Hoi hoi,

wat een onwijs mooi kaartje!!!!! En wat een leuke afbeelding zeg, geweldig!!!!

gr. arjette.

CraftyC zei

Gorgeous card Bernadet, I love the colours on this and a lovely image!
Clairexx

Willy zei

Leuk kaartje Bernadet en wat een gaaf afdrukje!
Groetjes, Willy

Gretha zei

Ik zie dat je weer prachtige kaarten gemaakt hebt en die stempels zijn zooo leuk.
Groetjes Gretha

Yvonne F. zei

Hoi Bernadet,

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige dames.Ik vind 'm nl. ook helemaal geweldig.
Leuke digi en 'n prachtige kleurencombi.

gr.Yvonne

Unknown zei

Wat een leuke kaart weer Bernadet! En die hieronder ook, leuk die groene kleuren.

gr. Renata

Eef zei

Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt Bernadet!!

Liefs Eef

Andrea, zei

Oh this is fab, love the image and colours you have used

anita01 zei

Kom idd net uit mijn rozen watertje dus zou het zomaar kunnen zijn, tis tie leuk bernadet,

Warme groetjes,
Anita

♥ Sonja Bekker ♥ zei

WoW mooie kaart hoor!

Geweldig deze stempel,en een leuke sketch heb je gebruikt.

Lieve groetjes
Sonja

Renata van Miltenburg zei

Ik vind dit een geweldige digi en heb 'm vandaag zelf ook besteld. Een plaatje van een kaartje weer Bernadet!

Liefs, Renata

majo zei

Hoi Bernadet.
Zo een gaaf digi stempel en zo een leuke kaart .
Toppie Groet Majo