dinsdag 17 augustus 2010

Karen's Doodles Challenge # 24 Copy Cat


Een nieuwe challenge bij Karen's Doodles Nederlandstalige Challenge Blog.
En deze week is de opdracht; Copy Cat. En d.w.z. neem een willekeurig kaartje van een van de DT-leden als voorbeeld ( hier hoeft geen stempel van Karen op te zitten) en maak deze na. Het kaartje wat je maakt voor de challenge daar moet natuurlijk wel een digi van Karen opzitten;)
en het papier hoeft niet precies hetzelfde te zijn maar probeer bijvoorbeeld wel dezelfde kleuren te gebruiken of hetzelfde sfeer papier...Gebruik op dezelfde plekken een embellishment enz.
Als je mee doet, denk er dan wel aan dat je je kaartje en het kaartje wat je nagemaakt hebt allebei op je blog zet.

Nou zag ik onderstaand kaartje van RenatavanM al in de Cards Only en was er gelijk weg van, wilde altijd al eens zoiets maken, dus bij deze opdracht hoefde ik niet eens zolang na te denken welk kaartje het zou worden.
Heb bij bovenstaand kaartje de digi Dance Fever Set gebruikt.
Helaas is de digi wat groot uitgevallen ( of het kaartje wat te klein, wat je wilt hihi) zodat de ronde niet zo mooi uitkomt



18 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Bernadet, van deze kaartjes word ik nou vrolijk! Frisse kleurtjes en wat mooi ingekleurd.
Groeten van Ageeth

Jeanet zei

Ik vind hem gaaaaaaaaf geworden Bernadet !
Groetjes Jeanet

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hij is er mooi ! ik vind hem niet te klein hoor, past perfect.

Liefs Ida

Gea zei

schitterend is je kaartje Bernadet!
en hij is echt niet te klein hoor en ook dezelfde papier heb je erbij gebruikt;)

Groetjes Gea

arjette zei

Hoi hoi,

wat een gezellig leuk kaartje heb je gemaakt!!!

gr. Arjette.

stempelfeest zei

Hoi Bernadette,
Echt superleuk geworden!!!! En ook zo netjes geborduurd, helemaal top! Ik vroegg me eigenlijk ook af hoe het met jouw voet gaat. Alles weer goed gekomen?
Liefs,
Mariska

Renata van Miltenburg zei

Vind het zo leuk dat je mijn kaartje hebt gekozen...ik ben met deze zelf ook nog steeds blij :) Enne, ik vind hem niet te groot uitgevallen hoor, bij mij zie je precies even veel ronding volgens mij...ik vind het een perfecte copy!

Liefs, Renata

Inge zei

owwww wat super gaaf weer allemaal!!! heb even lekker bij je rondgeneusd!!!
groetjes inge

nicolet zei

Je kaartje is prachtig geworden Bernadet!!
Groetjes Nicolet

Corrie zei

Wat een lekker vrolijk kaartje Bernadet en en heel gaaf modelletje.
Groetjessss Corrie

greet zei

Je hebt een prachtige, vrolijke kaart gemaakt.
Groetjes Greet

majo zei

Die van Renata is mooi, maar die van jouw ook Super mooi . Groet Majo

Yvonne zei

Hoi Bernadet,
Wat een heerlijk, vrolijk, fris mooie kaartje!! Hartstikke leuk!
groetjes Yvonne

Gwendolyn zei

Ik vindt het een geweldig leuke challenge! Mooie kaart ook zeg!

Groetjes Gwendolyn

anja zei

heel erg goed gedaan,leuik met die ronding
liefs anja

Willy zei

Wat een leuk kaartje weer Bernadet, leuk modelletje ;)
Groetjes, Willy

Doodle Queen zei

Bernadet:
I love ALL of your cards :-)You have done a fantastic job! They are sooo sweet and adorable.
Hugs, Karen

Joan Ottevanger zei

Hij is super geworden Renata heel mooi.