dinsdag 10 augustus 2010

Karen's Doodles Challenge #23 - Water



Een nieuwe challenge bij Karen's Doodles Nederlandstalige Challenge Blog
En deze week is het thema: water.
Dat vond ik nou een lastige opdracht.
Totdat ik bij Sandra deze leuke easelcard van een vis tegenkwam. Ik had nog een ouder paperpad liggen wat bij deze kaart weer heel goed van pas kwam en toen was het idee snel geboren;)
Karen heeft natuurlijk schitterende digi's die je hiervoor kunt gebruiken en ik vond deze papa met z'n kids wel heel errug leuk voor deze opdracht. Voor de vislijn heb ik een stukje zwart nylondraad gebruikt
Je kunt het niet zo goed zien, maar achter de digi is nog een klein vijvertje, gemaakt van vellum.
En dat bruine beneden, dat is gras, geponst met een EK graspons

Wil je ook meedoen met deze leuke opdracht, maar nog ff weinig inspiratie? Ga dan eens op ons blog kijken wat mijn mede DT'ers gemaakt hebben en als je nog leuke digi's zoekt, dan zit je bij Karen natuurlijk ook heel goed.

24 opmerkingen:

Ilonka zei

Wat een schitterend kaartje heel erg mooi!!

Groetjes Ilonka

anja zei

tjonge tjonge wat een gave kaart.jammer dat wij niet meedoen voor de prijs hihih
liefs anja

Unknown zei

SUPER! Echt helemaal geweldig!

gr. Renata

Yvonne zei

Wauw, Bernadet wat een geweldige kaart is dat geworden zeg!! Heel erg mooi, wat een super leuk idee!
groetjes Yvonne

Gea zei

Een geweldig,mooi projekt Bernadet!
Heel leuk gemaakt vind het heel erg mooi en je moet maar op dat idee komen;)

Groetjes Gea

Maya zei

This is awesome!!!
WOW!!
Such wonderful work on the scenery and shape!
Love it :)
Hugs from Maya

nicolet zei

Wat een supergave stoere jongenskaart heb je gemaakt!!
Groetjes Nicolet

arjette zei

Hoi hoi,

wat is die onwijs leuk zeg!!!!!!!!

gr. Arjette.

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat is ie mooi zeg. echt prachtig.

greet zei

Je hebt een geweldige kaart gemaakt! lekker stoer en helemaal af!
groetjes Greet

Corrie zei

Super gaaf kaartje Bernadet
Groetjes Corrie

celia zei

Wat is dit knap gedaan joh!!!Heel mooi, prachtige kleuren. Een schitterend kaartje!
Liefs,Celia.

Made by Jolanda zei

Wat een ontzettend mooie kaart is dit geworden zeg....! Je mag wel zeggen dat je het een moeilijke opdracht vond, daar is niets van te zien...haha!

Liefs
Jolanda

Gretha zei

wauwww, wat een superkaart en heel leuk gedaan alles bij elkaar, de stempels, papier, gras en de visdraad hihihi.
Lieve groetjes Gretha

shulsart zei

Bernadet, this is just amazing. Wonderful coloring on the images (as always) but this is just the cutest thing. Love the fish shape and the campfire and all the extra embellishments. You are incredible, great job!

Willy zei

Gaaffff zeg....hoe verzin je het ;)
Groetjess, Willy

Sylvia zei

Hoi Hoi Bernadet,

Zo deze mist alleen de tekst nog: "als ze mij missen dan ben ik vissen" Vet gave kaart om te zien zeg :) de vorm van de vis en dan in combinatie met de vissertjes heb je helemaal supers gedaan!

Hugs
Syl

Loes Oorschot zei

Wat een prachtige kaart! Heel apart zo als vis en schitterend aangekleed!
Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Het klokje, in twee maten verkrijgbaar, heb ik hier gekocht:
http://www.joangevaert.nl/shop/
Het is wel een tijdje geleden, dus ik weet niet of het er nog is...

Groetjes, Loes

Bernadet zei

dank jullie wel allemaal!!
Okeey bedankt Loes, ga ik eens bij Joan een kijkje nemen;)

Debby Kuster zei

jou kaartje is ook heel erg leuk geworden
leuke visstempels heb je gebruikt helemaal super toppie
groetjes Debby

scraphobby zei

super super is je kaart jammer dat jullie niet mee mogen doen voor een prijs.maar van mij krijg je een 10.
lieve groetjes marian

majo zei

Wat GAAFFFFFF. Gr Majo

Bernadet zei

dank je wel voor jullie leuke reactie's!!!!!!!!

Nicoline zei

Oooooh wat gaaf!!!
Echt super!!!

Groetjes,
Nicoline