zondag 1 september 2024

Kleinzoon Stijn is 2 jaar geworden.

 

29 Augustus was onze kleinzoon Stijn zijn grote dag en werd ie alweer 2 jaar.
Vandaag viert hij zijn verjaardagsfeestje en laat ik jullie dit interactieve circuskaartje zien wat ik voor de jarige Stijn heb gemaakt.
Ik zag deze kaart een hele tijd geleden al bij  Laura Dovalo (helaas zie ik haar niet meer op blogs) en vond 'm zo leuk en nu was de gelegenheid om er wat leuks mee te maken.
Ik heb natuurlijk wel eerst het originele kaartje met de maten van Laura zo'n beetje nagemaakt, omdat mijn kaartje voor Stijn wel een beetje veel groter werd nl 27 x 16.5 cm. Daardoor moest ik wel het een en ander aanpassen betreft het interactieve gedeelte. Maar dat ging gelukkig goed, zelfs in 1 keer en zonder dat er proefkaartjes bij het oud papier terecht kwamen;)
De circusdieren heb ik nog allemaal wiebeloogjes gegeven.
Het was nog even puzzelen hoe de circus'deuren' op hun plaats te laten blijven. Dat heb ik opgelost door onder het cijfer 2 één magneetje te plakken en één onder het puntje van de I van Stijn, vandaar dat die puntjes ook wat groter zijn;) Maar dat ziet er ook wel koddig uit vind ikzelf.
De stempels zijn van My Favorite Things - The Greatest Show stempel set en het vrolijke papier is van Doodlebug Design - Cute and Crafty.
De circustent en het olifantje zijn allebei stencils van Dutch Doobadoo. Maar ik heb ze wel een heel stuk groter gemaakt als het origineel;)




Zie je hoe leuk die koppies/armen bewegen, en de zeeleeuw die met z'n bal aan het spelen is.


Kleuren met Potloden - alles mag
Digi Choosday - anything goes
a Gem of a Challenge- anything goes
Cutie Pie - four legged friends
PolkaDoodles - anything goes
Paper Craft - polkadots
Creative Knockouts - anything goes
Scrapping 4 Fun Challenge - anything goes with stamp
My Besties Spanisch
 - anything goes
We Love 2 Create - anything goes
Crafts Galore Encore - anything goes
The Crafters Cafe - anything goes, option rainbows/lots of colours
Penny's Paper Crafty - anything goes
Mirtillamente - anything goes

 





 

27 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Gefeliciteerd met je jarige kleinzoon! Wat een genot!! Je kaart is echt superleuk en interactief, dat doet het altijd. Hij kijkt vast zijn ogen uit! Een cadeautje op zich zo'n kaartje of zeg maar kaart in dit geval!!!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een ontzettend leuk kaartje. Daar zal ie vast blij mee zijn. Nog gefeliciteerd met je kleinzoon.
Groetjes Miranda

Marlies zei

Gefeliciteerd met je kleinzoon. Wat heb je weer een geweldige creatie gemaakt! Super leuk, vrolijk en heel knap gemaakt. groetjes, Marlies

Doris knippenenplakken zei

Gefeliciteerd met je jarige kleinzoon! Wat een geweldige leuke kaart voor de kleinzoon.Knap gedaan heerlijk zo een interactief kaartje voor een 2 jarige niet alleen kijken ook er mee kunnen spelen. Lieve groetjes Doris

karin zei

Proficiat met de jarige kleinzoon. Wat een magnifiek prachtige kaart, echt een kunstwerkje. Dit is toch veel leuker als een gekochte kaart.
Fijne dag verder,
Karin

Scraptastisch zei

Wat weer een dot van een kaart, zo vrolijk en zo leuk dat er bewegende delen aan zitten! Nog van harte gefeliciteerd met je kleinzoon Stijn en is vast een gezellige middag vandaag.
xx Gerie

Angélique zei

Gefeliciteerd met je kleinzoon. Wat een geweldige kaart heb je voor hem gemaakt, zo leuk met al die bewegende delen. Wel goed dat je verschillende foto's laat zien, want het filmpje doet het dit keer niet bij mij, zo kan ik toch de beweging zien.

Crea Astrid zei

Gefeliciteerd met je Stijn. Wowwww, wat een prachtige interactieve kaart heb je weer gemaakt. Leuk filmpje erbij, dan zie je goed dat er bij alle dieren die erop staan, wel wat gebeurd. Knap van je hoe je dit weer verzonnen hebt. Schattig die wiebeloogjes bij alle dieren. De grote jonglerende olifant is ook erg leuk/schattig.
Vergeet ik het bijna, gezellig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

Groetjes, Astrid.

Ans Gilbert zei

Wat een superleuke kaart heb je voor de jarige kleinzoon gemaakt, ik heb het filmpje gekeken en echt knap gemaakt en leuk dat alles beweegt,
Groetjes,
Ansx

Colinda zei

Helemaal leuk, gezellig dat de olifant er zo bovenuit steekt en zulke vrolijke kleurtjes!!
Alsnog gefeliciteerd met je kleinzoon!.
Je vroeg me wat ik had gebruikt voor mijn schuifkaart, achter het grijze gedeelte heb ik het schuifmechanisme (Spinner mal CCC42 van C.C. Designs en MFT Replenishments) verstopt.
Het idee had ik gevonden op you tube bij Jennifer McGuire: https://www.youtube.com/watch?v=rOQtdeN1xmE&t=827s
Ik heb alleen de poppetjes voor het "verstop strookje"geplaatst.

Ellen zei

Onwijs leuke creatie creatie voor Stijn…zal hij geweldig vinden!
Onze Benjamin was de 24e jarig dus scheelt niet veel!
Groetjes Ellen

coldwaters2 zei

Wow this is fantastic Bernadet totally cute and adorable I love it
hugs
lolo x

GerJanne zei

Oh..... alweer 2! Nog van harte! Wat leuk. En je kaart is weer geweldig leuk! Dat interactieve vind iedereen leuk, maar kinderen helemaal!

rian zei

gefeliciteerd met je kleinzoon Bernadet, en wat zal hij zijn kaartje leuk gevonden hebben . groetjes rian

Caring Heart Cards zei

Love this fun card! Hope you are chosen as a winner for Polkadoodles challenge!

Marjan zei

Van harte nog! Wat een supergave kaart voor hem, ook weer zo knap gemaakt en zulke leuke dingen om te bekijken.

aussie aNNie zei

Beautiful card and excellent colors love this and a great design xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou ja zeg, jij bent echt de koningin van zelfgemaakte interactieve kaarten Bernadet. Wat een onwijs leuke kaart voor je kleinzoon heb je gemaakt. Ik ben er helemaal weg van!
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Kleuren met Potloden.
Lieve groetjes Miranda dt kmp

Taty zei

Wow this is a wonderful card, I love all animals for children but above all the opening mechanism that locks with the elephant's trunk is beautiful. Congratulations and good luck. Thanks for playing with us at Creative Knockouts Taty x DT

Lisa zei

This is so darn cute and the magnet under the circus tent door is brilliant.

Angela zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van Stijn! En wat heb je weer een kunstwerkje gemaakt... prachtig!

Sandra1968 zei

Ook dit is een superleuke kaart!

Catie Cuddles zei

What a great card.
Thank you for joining us at Creative Knockouts.
Happy crafting!
Catherine x DT

Marjeta zei

OMG! This is wonderful card. Perfect for little boy. Thanks for playing with us at Creative Knockouts.

Michelle B. zei

Such a fun and playful card for any child - the bright colors and design is epic! So glad you joined us at Creative Knockouts!

Nancy zei

Hey Bernadet,
Wat is dit ook weer zo'n super mooie kaart geworden!
Die olifant is zo mooi, zag een voorbeeld daarvan op de beurs in Den Bosch maar kon de mal niet vinden... Nu zie ik dat het een stencil is...
Liefs,
Nancy

Wies zei

Wat een mooie, vrolijke circus kaart voor de jarige Stijn. Leuk met de bewegende dieren aan de binnenkant en de grote jonglerende olifant naast de tent.