dinsdag 4 januari 2011

Karen's Doodles Uitdaging # 44 Sketch

 Geen kaartje van mij deze week, omdat ik er deze maand ben op zaterdag met de "Gouwe Ouwe".
Maar natuurlijk is er vandaag wel gewoon een uitdaging van Karen's Doodles NL
En zoals gebruikelijk de eerste van de maand hebben we een sketch, gemaakt door Christa.

Benieuwd wat mijn mede DT'ers gemaakt hebben? Ga dan  gauw kijken op ons blog.




Neem ook eens een kijkje op ons Doodle Diva's Gallerij  en stuur je kaartjes, projecten, tutorials of leuke ideeën op naar Renata Elenbaas. Je vindt haar e-mail adres via de "Contact Us" button op Doodle Diva Gallerij. Komt jou tutorial in de Gallerij te staan dan belonen we dat met een rubberen KD stempel.

3 opmerkingen:

Hanny zei

Goedemorgen Bernadet,
Wat leuk dat je mijn volger bent geworden dank je wel.
Ik heb eens rond gekeken op je blog en vind dat ook jy erg leuke en mooie dingen maakt.
Groetjes Hanny
(http://kaartengallery.blogspot.com/)

Cindy Gay zei

This is a cute card. Thanks for the nice comment on my blog!

Jessica zei

I love your blog design and your work is great.