zaterdag 29 januari 2011

Create4fun Challenge week 05



Hier ben ik alweer voor de 2e keer vandaag en dit keer met mijn bijdrage voor de challenge van Create4fun.
Deze week met onderstaande sketch van Willy.
Heb het prachtige papier Linnen Closet van DCWV gebruikt en een van de nieuwste digi's  Molly Iceskating .
Molly is uigestanst met de nestabilities classic Ovals.
Tekststempel is uitgestanst met de nestabilities Labels Fourteen.
Kerstboom  is van Marianne Design
De brede rand is met de EK succes pons Edger Punch Binding Edge geponst.
De randjes van het hele boekje en labels zijn beïnkt met Cat's Eye van Colorbox.



En deze week kun je deze stempel winnen:
Digi Stamp Molly Wedding

11 opmerkingen:

Yvonne zei

Hoi Bernadet,
Wat een prachtig winters kaartje! Het papier dat je gebruikt hebt is ook zo mooi.
groetjes Yvonne

Hilda zei

Ooooooooooooooooooooooo ik vind het papier superrrrrrrrrrrrr gaaf Bernadet.
En je creatie is heel mooi en het afdrukje, zo leuk!!!!!!

Ooooooooooo en het babyboekje voor Demi vind ik super super super gaaf!

Groetjes hilda

*Ellen* zei

wat een schatje, prachtig met dat papier

arjette zei

Hoi hoi,

wat een mooi kaartje!!! Fijn weekend!

gr. arjette.

Margo zei

Wat een prachtig kaartje !

diana zei

hoi hoi,
wat een geweldige kaart en dat papier is super.
groetjes diana

Corrie zei

Ohhhhh deze is ook weer super mooi Bernadet. P.s. Bedankt voor je antwoord over de bloemenstans;)
Groetjes Corrie

Marley zei

Wat een ontzettend mooi kaartje! liefs, Marley

Jeanet van der Lee zei

Wat een prachtige combinatie van dat papier en een winterkaart zeg. Ik heb het zelf ook maar ik ben op dit idee nog niet gekomen, haha. Groetjes, Jeanet

Alina zei

prachtig geworden, Bernadet!
groetjes, Alina

greet zei

Het is een prachtige kaart en dit supermooie papier kan heel goed bij een winterse kaart.

Groetjes Greet