woensdag 10 mei 2023

Chris is 70 jaar!

 Schoonbroer Chris is 70 jaar geworden.
En omdat Chris ook wel van een biertje op z'n tijd houd, heb ik dit kaartje voor hem gemaakt.
Ik heb al vaker zo'n soort kaartje gemaakt, maar voor een liefhebberbierman blijf ik 'm leuk vinden;)
Het oorspronkelijke modelletje is met een Meet in the Middle Die-namics  van My Favorite Things gemaakt. Nou.... die mal heb ik dus nog steeds niet, maar inmiddels wel veel andere waar ik dan ook wel mee uit de voeten kom hihi. Een beetje plakken en meten en heee... dan kom ik ook al een heel eind;)
 De flesjes speciaal bier is een stans van  My Favourite Things 1046



                                                                         Proost;)








a Perfect Time to Craft - may
Crafty Catz  make it masculine
 Creative Fingers
- anything goes
Rabisco - anything goes
a Gem of a Challenge - anything goes
We Love to Create - anything goes
Pammie's Inky Pinkies - anything goes
Jan's Digi Stamps - anything goes
Classic Design - anything goes
The Corrosive Challenge - anything goes
Your Scrapbook Place - anything goes
Lil' Patch of Crafty Friends - anything goes
Creative Inspirations - anything goes

 

 



 

23 opmerkingen:

Elly zei

Een geweldige kaart Bernadet!
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Wat een gave kaart Bernadet en ik hoor je parkietje op de achtergrond…toch? Xx

Daphne zei

Wat leuk is dit zeg!!
Wat een verrassing, ik had het niet gezien, dat de flesjes konden proosten.
Knap dat je dit zonder mal hebt kunnen maken.

Angélique zei

Geweldig! Zo gaaf gemaakt! Zowel het meganisme als de aankleding van de kaart, mooie kleurencombinatie.

aussie aNNie zei

Fabulous creation and brilliant colours and design, love this for a 70th birthday too x x

Doris knippenenplakken zei

Wat een leukerd een super mooie kaart!
Groetjes Doris

Elle-Jeanne zei

Leuke mannenkaart Bernadet.
Mooi in deze kleuren.
Groetjes Elle-Jeanne

Je@net zei

Proost! Wat heb je dat toch weer super gaaf gemaakt, Bernadet!

Anita van Deur zei

Super leuk deze kaart Bernadet!

Chris zei

I'm sure Chris will love his fabulous card- such fun with the tilting bottles- love the way your personalise your cards, it makes them so special.
xx

Kampin' Karen zei

Your interactive card is way cool! Cheers to you for entering it at Pammie's Inky Pinkies Challenge.
Karen, DT

Wilma zei

Je hebt weer een prachtige interactieve kaart gemaakt Bernadet voor je zwager! Heel grappig gedaan met de 2 bierflesjes!
😀 Gefeliciteerd met zijn verjaardag.
Fijne dag nog.
GROET, Wilma.

Donna Walls zei

Happy Birthday to your BIL and Wishes for many more! I'm certain he liked his card, it's a great masculine design. Thanks for sharing with us at the Jan's Digi Stamps Challenge
Donna xx

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leuk kaartje Bernadette, ik hou van die interactieve dingen.
Leuk dat je op mijn blog langs kwam, ik ga je maar volgen. Gezellig dat er weer steeds meeer geblogd wordt tussen al het F.B. geweld door.

De Hobbykamer van Petra zei

Oh wat een leuk idee en een prachtige kaart. Gaaf hoe de flesjes kunnen bewegen.

Lieve groet, Petra

GerJanne zei

Oh ja ik herinner me zo'n kaartje bij jou. ik blijf hem heel leuk vinden. EN dat zal je zwager ook wel vinden! 70, mooie leeftijd.

Josje zei

Wat leuk dat die flesjes kunnen bewegen leuke kaart hoor
Groetjes Josje

Femmy zei

Superleuke mannenkaart Bernadet, groetjes Femmy

Elizabeth Hart zei

Absolutely fun birthday card! Thanks so very much for joining us this time at the Creative Fingers Challenge

Wies zei

Wat een leuke kaart met de proostende bierflesjes. Mooi gemaakt!

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtige kaart voor je zwager!

Marlies zei

Een hele leuke kaart en wat een geweldig idee met de flesjes. Super mooi gedaan! groetjes, Marlies

Crea Astrid zei

Ik zie dat ik deze gemist heb. Wat een prachtige stoere mannenkaart heb je gemaakt. Leuk gedaan met die proostende flesjes.

Groetjes, Astrid.