woensdag 14 december 2022

Reminder Cheerful Sketches Challenge december

 
Dit is een reminder voor onze lopende challenge bij Cheerful Sketches Challengeblog.

Ik heb deze maand voor  deze digi gekozen; North Pole Express  van Last Minute Manda.
Meestal heb ik wel een idee in mijn hoofd wat voor kaartje ik met een bepaalde digi wil doen.
Zo ook met deze;) Een Twist & Pop card moest 't deze keer worden, mede omdat ik dan ook al deze digi's kwijt kon.
Helaas werkte het weer niet echt mee om de kleurtjes van m'n kaart een beetje tot zijn recht te laten komen.
Shrusti Patil heeft ook een beschrijving van deze Twist & Pop card gemaakt en die kun je < HIER > vinden




Last Minute Manda is èèn van onze 3 sponsors deze maand

                                         

                                       En dit is de sketch van deze maand. Je mag 'm ook draaien, zoals ik heb gedaan, als we maar de sketch terug kunnen zien. 

                         


 /

Incy Wincy - anything goes
a Perfekt Time to Craft - december challenge
Die Cut Diva's - anything goes
Rabisco - anything goes
Digi Choosday - anything goes
a Gem of a Challenge - anything goes
Crafty Calender - anything goes
Di's Digi Design - any winter holiday
PolkaDoodles - abnything goes
Crafty Catz - anything goes
Colour Crazy - anything goes
Dream Valley - Christmas
Trough the Craft Room Door - anything goes
Kleuren met Potloden - alles mag







12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig kaartje en een mooi model.

Daphne zei

Dat is nou echt een goed idee!!
Heb ik niet aan gedacht, maar nu kon je wel alle digi's kwijt.
Heel erg leuk!!

Elle-Jeanne zei

Een leuke winterse kaart met de sketch Bernadet.
Groetjes Elle-Jeanne

Chris zei

Wow, that's a fabulous fold Bernadet, a great way to showcase these cute digis! So bright and cheerful with the pretty colours and papers.
xx

Wilma zei

Hele gave reminder heb je gemaakt Bernadet in deze kleurtjes. Die zijn toch nog goed te onderscheiden, mooi model!
Fijne avond.
GROET, Wilma.

GerJanne zei

Hij is superleuk Bernadet! De kleuren zijn toch echt wel goed te zien hoor!
Leuk model he? ik heb hem ook wel eens gemaakt. Wel goed meten heb ik toen ervaren...

Marjan zei

Wat een onwijs leuk model en supergave kaart, Bernadet, erg leuke kleuren (ik zie ze ook, hoor) en leuke digi's!

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart ,een heel leuk model.Groetjes Doris

Annie H zei

Hé Bernadet you did it again. Ik ben fan van je kleurrijke speciale kaarten, hier was wel aardig wat kleurwerk aan.
Bedankt om weer mee te doen bij ‘kleuren met potloden’, succes !
Groetjes, Annie

Judy McKay zei

Lovely winter card. Love the design. Thank you for joining us at Through the Craft Room Door this month. Happy Holidays. Judy DT

Suze zei

Beautiful twist and pop card Bernadet. I like the pink and purple together. Thank you for entering the Christmas and/or Movement Challenge at Incy Wincy Designs.

Angela zei

Wat heb je er weer een prachtig kunststuk van gemaakt Bernadet! Schitterend!