donderdag 23 juni 2022

Geboorteboekje voor onze kleindochter Floor!

 

En ook voor onze kleindochter Floor heb ik een geboorteboekje gemaakt.
Papier is van Ciao Bella; Lullaby. De jongensversie heb ik ook voor het geboorteboekje voor broer Pim gebruikt ( klik  <HIER > )
Ik was nog bezig met dit geboorteboekje toen ons Loes al vroeg, mama, maak jij voor Floor ook zo'n leuk geboorteboekje als je voor Pim gemaakt hebt? Altijd superleuk om te horen dat ze de knutsels van mama zo leuk vinden;)
Als ik op pinterest een leuke tekst tegenkom bewaar ik die in een speciaal mapje. Als ik dan weer een geboorteboekje mag maken kan ik altijd een passende tekst uitzoeken;) Vaak maak ik er een ander lettertype van in Word en pas ik de grootte aan in combinatie met label en digi.





De Funny Giraf links is van The Paper Shelter en heb ik een paar jaar geleden gekocht toen ik de geboorteboekjes voor onze kleinzoons gemaakt heb.( Klik HIER, HIER en HIER)
De klok is van Marianne Design. De cutie giraf rechts heb ik ooit bij Glimps gewonnen.

      In het geboorteboekje heel veel labels verwerkt, met leuke teksten en bijpassende digi's.
Als je op de foto's klikt worden de foto's vergroot en kun je de tekst beter lezen;)

 Bij de laatste van onderstaande label zei ons Loes gelijk; ooooh wat leuk, je hebt zelfs Huub erbij betrokken!! (Huub is hun hond)


 
Voor deze label heb ik de digi van Lily of the Valley stamps gebruikt; Baby Swing  in combinatie met MFT1496 Interactive Swing. Ons Loes vond 't zo leuk dat deze kon bewegen;)

 Na een paar dagen van een beetje stress,  kon ik in 1 keer niet meer op de website's die beginnen met http.  Als er htpps voor staat is het geen probleem. Zelfs op mijn eigen blog kon ik niet meer. Die werd ook geblokkeerd door onze virusscanner. Met een beetje hulp van een lieve blogvriendin wist ik hoe ik mijn blog op https kon zetten en hela, ik kan gelukkig weer op en in mijn eigen blog.


Creations in Pink - anything goes in mainly pink
Crafty Catz - anything goes 
Kaartjes Inspiratie - label op je kaart
Pammie's Inky Pinkie
 - anything goes
Kleuren met Potloden - alles mag
Mirtillamente - anything goes
Classic Design - anything goes
LeAnn's World101 - anything goes
PolkaDoodles - anything goes
a Gem of a Challenge - anything goes
Colour Crazy - anything goes
Trough the Craft Room Door - anything goes
Cute as a Button - anything goes
World Wide Open Design Team - anything goes
Let's craft and Create - anything goes
Star in my Pocket - polkadots
Penny's Paper Crafty - anything goes
QKR Stampede - anything goes
Avenue613 - anything goes/let it all hang out
Your Scrapbook Place - anything goes
As you Like it - feminine ( I really like making cards for new born girls, especially if it's for my own granddaughter;) I love to make something special for her)

 



 


36 opmerkingen:

Elly zei

Wauw wat geweldig zo mooi! Daar kun je wel trots op zijn, snap dat ze het mooi vinden.
Groetjes Elly

Anita van Deur zei

Schitterende creatie zo mooi!!

Elly zei

En bedankt voor je deelname bij KIC
Groetjes Elly DT

Nancy Soetaert zei

Een boekje dat gekoesyerdczal worden!
Prachtig werk!
Groetjes
Nancy

tilly zei

stunning pages in your gorgeous book, you should be very proud, thank you very much for sharing at Crafty Catz challenge, Tilly

Doris knippenenplakken zei

Wow Wat een prachtig album! zeker en vast om trots op te zijn.
Groetjes Doris

Freubelmina zei

Wauw Bernadet, ik heb je foto’s stuk voor stuk bekeken (en filmpje) en wat heb je dat weer fantastisch mooi gemaakt.
En dan die teksten…..geweldig! Dit zijn geen stempels toch….heb je die met word gemaakt?
Knap werk en ik snap wel dat je dochter er naar vroeg, zo’n aandenken willen we allemaal wel xx

Elle-Jeanne zei

Wow wat een prachtig baby boek.
Dat is veel werk geweest.
Maar dan heb je ook iets moois, top.
Groetjes Elle-jeanne

Wilma zei

Bernadet, ben er stil van, helemaal sprakeloos, zo mooi... Wat 'n GEWELDIG babyboek heb je gemaakt!! Echt zó mooi. En prachtige, leuke en soms ontroerende teksten zitten erbij. 🥰 Heel fijn kleurwerk ook en mooi wat je met het vellum gedaan hebt! In 1 woord SCHITTEREND! En fijn dat je weer op je blog kunt, dan kunnen wij blijven genieten! 🙂
Hele mooie dag vandaag.
GROET, Wilma

Eri zei

Wow, wat een schitterend naslagwerk heb je voor kleindochter Floor gemaakt! Je hebt er veel werk mee gehad, maar het resultaat is dan ook super! Fijne dag!
Groetjes, Eri

Angélique zei

Geweldig, wat heb je dit superleuk gemaakt! Je hebt er veel tijd en liefde in gestoken, zo leuk om te doen voor je eigen kleinkind.

Chris zei

Bernadet, this is absolutely stunning! What a wonderful gift you have created for your baby granddaughter. Each page is gorgeous in it's own right- love the digis you have chosen. xx

Crea Astrid zei

Wowwww, wat een prachtig album heb je voor Floor gemaakt. Wat een prachtige digi's en teksten heb je ervoor gebruikt. Mooi ingekleurd. Leuk ook het wiebelende gedeelte erin. Er is zoveel te zien ook, daar zullen ze vast erg blij mee zijn.
Gezellig dat je ook weer meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.
fijn ook dat je weer normaal op je blog kan en bij andere weer kan kijken. We kunnen ook eigenlijk niet meer zonder. Hihi.

Groetjes, Astrid.

LisannesKaartenhobby zei

Wauw, wat een geweldige creatie! Zoveel moois om te zien, prachtig gewoon

Hobbygroet,
Lisanne

Epie zei

Hey Bernadet , wat een tof album voor de kleine .
Daar zitten heel wat uurtjes aan werk in , mar dan heb je ok wat
Groetjes Epie Gefeliciteerd nog xx

Margreet zei

Wat een eer dat je dochter om een geboorteboekje voor Floor vroeg, maar meteen wel een heel werk (al is dat jou wel toevertrouwd). Het is een waar kunstwerk geworden, met zelfs een interactief iets erin. De labels zijn stuk voor stuk prachtig gemaakt!
Hier mag je weer trots op zijn!
xxx Margreet

Gina zei

Wauw ! Hoe schattig dit babyboekje. En wat een werk moet dit geweest zijn. Terecht een creatie om heel fier op te zijn, net als op Floor 😉 Groetjes, Gina

As.I.Do.Rodos. zei

Fabulous project
Thank you for entering our Anything Goes Challenge atThrough The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Good luck Ginny
My Blog As I do Rodos

Jackie C zei

So pleased to see your entry here at Creations in Pink.
This is a lovely project.
Thanks for sharing.
Jackie DT @ Creations in Pink

Petra-loves-paper zei

Mijn mond valt open van verbazing, het valt hier stil...kun je het je voorstellen? En dat allemaal bij het zien van jouw schitterende creatie, wauw wat fantastisch mooi gemaakt. Wat een werk zit hier in en wat fijn dat het zo gewaardeerd wordt, dit is een prachtige herinnering aan de geboorte van je kleindochter. Gezellig dat je hem in stuurt naar onze challenge,groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

My Enchanted Colors zei

So beautiful!! Thanks for joining us at the Cardmaking & Craft Challenge with Polkadoodles ♡

Loose Stitches zei

Gorgeous creation! Thank you for sharing with us over at Let's Craft and Create.
~ Sherry DT/Admin xx

Je@net zei

Wauw...ziet er weer prachtig uit, Bernadet!

Rachael zei

wow this is an amazing project. so, so pretty! Thanks for joining our challenge at Polkadoodles!

Chrissy zei

Absolutely wonderful and so very pretty and girly..
Thank you so much for joining in with our challenge this fortnight at As You Like It..

Luv CHRISSYxx

Barbara Bruder zei

Bernadet, what a fabulous book. I love books and love making them as well. This is a masterpiece. Thank you for sharing with us over at World Wide Open Design Team Challenge

Ans Gilbert zei

Prachtig geboortealbum heb je gemaakt voor Floor, leuke labels met gave teksten, wat fijn dat het zo gewaardeerd wordt,
Groetjes,
Ansx

Wies zei

Geweldig Bernadet, wat heb je een mooi geboorteboekje voor jullie kleindochter Floor gemaakt. Mooie labels met leuke digi's en teksten.

Marjan zei

Zo zeg, dat is echt heel erg mooi geworden, ik neem mijn petje af! Zoveel verschillende pagina's, erg knap!
Ik weet hoeveel werk het is, passen en meten alleen al.

Trudy zei

Wow wat prachtig gemaakt en wat een lieve afbeeldingen heb je gebruikt!
Fijn dat alles weer is opgelost met de computer.
Groetjes Trudy

Bernardine Cuttino zei

Congratulations!  You have been selected as a TOP ROCKER for the week of 06/25/2022
613 Avenue Create
Please stop by our blog and grab your badge 
The Design Team

Els zei

Wat een prachtig album voor Floor!!
Groetjes, Els

Erikine spominčice zei

Beautiful <3 <3 <3

Jane Savage zei

What an incredibly beautiful project!
Thank you for joining us at Polkadoodles Gem of a Challenge! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things! xxx

Zw@@n zei

Wat een prachtig boekje, Bernadette. Heel mooi gemaakt en zo leuk gedecoreerd. Leuk dat je meedoet met As You Like it. xx Wilma

Berni Cuttino zei

Congratulations!  You have been selected as a TOP ROCKER for the week of 07/02/2022
613 Avenue Create
Please stop by our blog and grab your badge 
The Design Team