zaterdag 26 mei 2012

Gratis digi van Noor! Design!!


Jolanda van Noor-Design heeft een schitterende digi getekend.
En raad eens, nou mag ik 'm ook op mijn blog plaatsen zodat jullie haar gratis mee kunnen nemen.
De kleine meid heet trouwens Emma.






  Klik met je linkermuisknop op een de digi stamp voor een vergroting en sla deze vervolgens op op je computer. In een fotobewerkingsprogramma of gewoon in Word kun je de afbeelding naar wens vergroten of verkleinen en uitprinten, klaar om gekleurd te worden.



5 opmerkingen:

elly zei

wouwwwwwwwwwwwwwwwww, wat een gave digi
dank je wel
ik vind hem echt helemaal toppie


groetjes elly

Liesbeth zei

Hij is super leuk dus ik heb hem opgeslagen, thanks.
gr. Liesbeth

Annemie zei

Wat een supermooie digi,
dankjewel
groetjes, Annemie

Tinie zei

Hij is leuk Bernadet!!
Bedankt!!
groetjes Tinie

greet zei

Wat een superleuke digi!!
Ik heb haar meegenomen hoor, bedankt!!

Groetjes Greet