zaterdag 27 november 2010

Create4fun Challenge week 48




Hier ben ik weer met mijn 2e kaartje voor vandaag. Ditmaal voor de nieuwe challenge  bij Create4fun.
De sketch  is van Bev.
Ik kwam dit leuke modelletje een tijdje geleden tegen bij  Sakkalo.
Als jullie 'm ook leuk vinden, op ons  DT Blog staat de uitleg hoe je deze kaart kunt maken.
Ik heb bij dit kaartje de geweldig leuke en vers van de pers digitale stempel Timothy gebruikt.
Timothy is uitgestanst met de nestabilities Labels Fourteen
Ik zie dat Timothy nog niet in de winkel staat, maar daar zal vast heel gauw verandering in komen, dus hou de site in de gaten;)
Papier, kerstboom en ijspegels zijn van Marianne Design.
Het gestempelde randje is  van Hero Arts; Scallop Borders

8 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

je kaartje is super bernadet. leuk modelletje.
groetjes miranda

greet zei

Een prachtige kaart en een heel leuk model!
Groetjes Greet

Jeanet zei

Oww gaaaaaf weer Bernadet, die kerstbomen zijn superrrrr !
Groetjes Jeanet

Astrid zei

Wat een schitterende kaart weer Bernadet, ook een heel mooi modelletje, ik heb er ook al een kaart mee gemaakt :)

groetjes Astrid

nicolet zei

Het is weer een plaatje Bernadet!!
Groetjes Nicolet

Anne-Marije zei

Leuk kerstkaartje Bernadet!
xxx Anne-Marije

Corrie zei

Gave kaart Bernadet!!!!
Groetjes Corrie

Willy zei

Leuk kaartje Bernadet, gaaf gedaan met die kerstbomen zo ;)
groetjes,Willy