woensdag 13 oktober 2010

Tealight card

Kwam deze leuke Tealight Card tegen op blogs.
Weet alleen niet meer op welk blog;$
Officieel heet dan wel Tealight Card, maar je kunt er natuurlijk zoveel meer in stoppen dan alleen theelichtjes;)
Ik heb er gelijk maar 2 gemaakt, eentje waar theelichtjes inzitten en eentje met kantjes erin;)

Papier K-Ology van K&Company.
Bij het bovenste kaartje heb ik een stempel van Penny Black gebruikt.
De achtergrond is uitgestanst met de nestabilities classic Ovals.
De vlinder is van Crealies en voor de voelsprieten heb ik meeldraadjes gebruikt.
De stempel in de hoekjes is van Kaisercraft.

En dit is de binnenkant.
Aan de linkerkant een label, op de rechterkant een doosje geplakt, met kantjes erin.
De bovenkant van de label en pocket zijn uitgesneden met de nestabilities Labels Seventeen
De buitenste randen van de kaart zijn met de randpons Optic Dot van Martha Stewart  geponst.


En dit is het 2e kaartje wat ik ermee gemaakt hebt.
Het papier is al een oudje, een paperpad van K&Company en heet Tulip Pad
Heb de digi FL004 Digi Stamp Flower gebruikt.
Randpons Arch Lattice van Martha Stewart
De achtergrond van de flower stempel, de bovenkant van label en pocket en de opening van dit kaartje zijn allemaal uitgesneden met dezelfde nestabilities Labels Seventeen
Op de pocket heb ik de bloem en vlinder in 3D geplakt, op de opening van het doosje rechts beneden ook nog een 3D bloem gemaakt.


Ik heb voor deze kaart een stap voor stap werkwijze gemaakt, door middel van foto's.
Dus als je wilt weten hoe deze kaartjes tot stand zijn gekomen, ga dan
een kijkje nemen op het DT blog van Create4fun.


23 opmerkingen:

creacora zei

O meis wat zijn ze ... prachtig die bloemen die rode net echt zo mooi de schaduw gemaakt helemaal Super ik vind ze allebei super mooi !!!!!

Groetjes Cora

*Ellen* zei

whow dit is gaaf, schitterend hoe je dit hebt gemaakt

Unknown zei

So beautiful cards! :)

Hilda zei

Jaaaaa ik had ze ook al voorbij zien komen op verschilende blogs.
Ooooooo ze zijn heel mooi Bernader, vooral de eerste...... top!!

Groetjes hilda

Inge zei

superrrrrrrrrrrrrr gaaf allemaal weer Bernadet,
groetjessssssss

CraftyC zei

These are both gorgeous Bernadet and the papers are so pretty!
Clairex

Gonny zei

oooooooooooh bernadet wat een plaatjes weer maar de bovenste heeft mijn voorkeur hoor
gr Gonny

anita01 zei

Bijzonder......mooi!

Warme gr. Anita

Jeanet van der Lee zei

Wat een ontzettend leuk model zeg! Ook leuk te gebruiken voor een kerstattentie of zo iets.

Marley zei

Prachtig gemaakt! ontzettend leuk om weg te geven zo'n kaart.. xMarley

Yvonne zei

Hoi Bernadet, echt schitterend en de bovenste vind ik helemaal geweldig, leuke stempel en ook de stempel die je in de hoekjes hebt gebruikt vind ik heel erg mooi!
groetjes Yvonne

m@deliefjuh zei

leuk gemaakt weer!

Miranda Slagboom-de Groot zei

dat ziet er erg prachtig uit. en zo leuk om te maken ook.
groetjes miranda

Ellen zei

Oh, wow, wat zijn die mooi! Ik ga de tutorial ff bekijken en hem zeker zelf ook eens maken.

Groetjes Ellen

Unknown zei

Zozo, je bent er maar druk mee geweest! Echt heel erg mooi en leuk gedaan!

gr. Renata

majo zei

Erg mooi gemaakt zeg !!.
Mooie papiertjes en heel mooi gekleurd.Groet Majo

Lia zei

schitterend bernadet, en zo mooi inmgekleurd echt super werk
liefs lia

BepvS zei

Wauwww gaaf zeg en wat leuk om kado te geven.
Gr, Bep

arjette zei

WWwaaauuuuwwww wat zijn ze gaaf zeg!!!! Ik ga morgen zeker even kijken naar je uitleg bij Create4fun want dit geeft zo wel heel leuk zeg!!!!

gr. arjette.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw geweldig mooi!

Deze ga ik zeker maken.

Ik ben al volger op het DT Blog van Create4fun.

Dus dit komt helemaal goed!

Liefs Ida

Willy zei

Wat zijn ze gaaffff Bernadet!
Groetjes, Willy

Corrie zei

Wauwwwww Bernadet wat zijn ze mooi
Groetjes Corrie

Bernadet zei

dank jullie wel allemaal!!