Heb een doosje gemaakt met een laadje onderin.
En in dat laadje zitten 3 theelichtjes en en een pakje lucifers, formaat groot.
Het oorspronkelijke idee heb ik
HIER vandaan, maar ik heb er mijn eigen uitwerking van gemaakt
Papier is een paperpad van My Mind's Eye en heet winter wonderland.
Heb als basis een Go Kreate mal gebruikt, en een magnolia stempel.
De vlaggetjes zijn van Joy!Crafts.
Hoekmallen van Noor!Design.
Sterren zijn een stans van MemoryBox.
De label is een hart van Magnolia.
Dit is dan de binnenkant.
Ook hier weer een magnolia stempel gebruikt, grarandje is ook een stans van magnolia.
Uithangbord is van Marianne Design.
Hekje van Tim Holtz.
De knop van het laadje is een magneetje, ooit bij Xenos gekocht.
Dit theelichtdoosje doet mee met de volgende challenges:
Christmas Challenges (With Sketches) - sketch
lovely haenglar or sweet magnolia - ribbon or trim
Tilda's Town - Merry Christmas
Winter Wonderland - Anything but a card
abc christmas challenge - Up to you
magnolia stamp lovers - spots and dots