dinsdag 3 maart 2015

Condoleance


Vorige maand viel ik met DIT kaartje in de prijzen bij Creaine Challenges.
Daarom mag ik deze maand gastdesigner zijn bij hun.

De opdracht was, maak een kaartje met 'n borduurpatroontje en digitale stempel.
Ik heb 'n condoleancekaartje gemaakt.
Helaas had ik er diezelfde week nog eentje nodig en ook bij dat kaartje heb ik 't zelfde borduurpatroontje  gebruikt








Bovenste kaartje doet mee met de volgende challenges:
CRAFT Challenge - get well - sympathy - sorry
Crafting by Designs - thinking of you
Creative Fingers - anything goes
Lil Patch of Crafty Friends - anything goes






14 opmerkingen:

Je@net zei

Twee erg mooie en stijlvolle kaarten, Bernadet!

sweet art designs zei

Great design, both inside and out. Thank you for sharing with us at the C.R.A.F.T. Challenge. - Myrna DT

Els zei

Mooie stijlvolle kaartjes en mooi geborduurd.

Rosina zei

2 hele mooie condoleancekaartje Bernadet...heel mooi geborduurd ook...en leuk dat je gastdesigner mocht zijn...

een fijne dag nog
groetjes
Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Bernadet,
je hebt 2 mooie condoléancekaarten gemaakt, ze zien er prachtig uit,
groetjes, Ans

José zei

Wat een prachtige stijlvolle kaarten heb je gemaakt Bernadet

franicsa zei

Wat mooi zeg , is dat geborduurd met de hand ? Ik vind het heel knap gedaan .
Inderdaat spijtig dat we deze kaarten ook soms nodig hebben .
Groetjes,
Francisca

Corrie zei

Wat een mooie en stijlvolle kaarten Bernadet
Groetjes Corrie

Margo zei

Wat een mooie en stijlvolle kaarten !
Jammer dat je er al eentje nodig had !
Groetjes
Margo

Margreet zei

Stijlvolle, elegante kaarten. Triest dat je er al eentje nodig had.
xxx Margreet

Colinda zei

Mooie kaarten, altijd moeilijk om te maken.
Leuk dat je GDT mag zijn!
Een fijne dag,

Colinda

La Papera Gialla zei

Thanks for entering our C.R.A.F.T. Challenge this week!

Trimgym zei

2 mooie kaarten, alleen heb ik 1 vraagje: zijn dit beiden nieuwe kaarten, of begrijp ik het juist dat dit oude kaarten zijn die je nu plaatst? Bij CRAFT Challenge vragen we om nieuwe kaarten, niet kaarten van vorige maand. Dank je wel dat je ze aan ons showt en gefeliciteerd met je GDT.

Jo

Alina zei

leuk, Bernadette, mooie kleuren combinatie!