dinsdag 27 maart 2012

elke Kaart een Feestje uitdaging # 108 kleurenuitdaging en laat ons lachen met een grappige stempel


We hebben deze week weer een hartstikke leuke opdracht voor jullie bij Elke Kaart Een Feestje.
En wel deze:
Kleurenuitdaging ( ga echt op ons blog kijken welke kleurtjes je moet gebruiken) en gebruik een grappige stempel


Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee heb waar dit plaatje vandaan komt, maar leuk is tie in ieder geval wel;)
Vooral als je bedenkt  dat ie voor een oudere heer is die alweer 90 jaar is geworden.
Om precies te zijn voor de opa van onze schoonzoon.
 Hij kon er in ieder geval wel om lachen haha, al is deze kleur blauw niet echt de kleur die ik in gedachten had voor dit kaartje voor een oudere heer, maarja, de uitdaging en de verjaardag vielen net in dezelfde periode, dus was de keuze snel gemaakt;)
Het was nog wel zoeken naar het juiste kleurtje papier voor deze kleurenuitdaging, maar na lang zoeken vond  ik achter in een hoekje nog wat blauw papier, volgens mij is het van Papermania.
Het plaatje is uitgestanst met de nestabilitiesset classic ovals.
Label en vlaggetjes zijn van Magnolia.
Uithangbord- Marianne Design.
Vlinder- Cheery Lynn




Onze sponsor deze week is:


De andere meiden hebben ook weer prachtige kaartjes gemaakt met heel grappige stempels, ga hier maar eens kijken.

Dit kaartje doet mee met de volgende challenges:
Craft Your Passion - Monochromatic
 Totally Gorjuss - Spots and Stripes
 Birthday Sundaesmust have birthday sentiment -  numbers

Bedankt weer voor jullie bezoekje en de leuke reacties!!




34 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Haha hij is grappig.
Groetjes Miranda

Lia zei

heel mooi kaartje bernadet
liefs Lia

Angela zei

Schitterend Bernadet!!! Heb deze stempel al eens vaker op een blog gezien.... hij is érg leuk!!!!
grt Angela

Jeanet zei

Whahaha die is superrrrrr leuk Bernadet !

Gr Jeanet

Margreet zei

Helemaal top, Bernadet....moest er echt om lachen!
xxx Margreet

Willy zei

Wat is die weer gaaffff Bernadet!
Groetjes, Willy

nicolet zei

Haha, deze is echt lachwekkend!
Superleuk gedaan Bernadet!
Groetjes Nicolet

Neline zei

Wat een super leuke kaart! De afbeelding werkt heel goed op je lachspieren. Heel grappig.
groetjes
Neline

corryskaart zei

hoi bernadet
dit is echt een kaart om in een deuk te liggen:-))
wat een grappige afbeelding en heel jammer dat je niet kan zeggen waar ie vandaan komt,anders had ik die gelijk gekocht!
groetjes van corry

krearia zei

Hoi Bernadet,

Wat een ongelooflijke leuke digi. Ik ga snel eens kijken of ik zoiets kan vinden op internet, want hij is te leuk. Je kaart heb je natuurlijk ook weer hartstikke mooi gemaakt.

Groetjes Ria

Anneke. zei

Prachtig, Bernadet! En dan die digi.....!
Groetjes Anneke.

arjette zei

Super leuk Bernadet!!!! Geweldig plaatje!!!

gr. arjette.

Willy zei

Ik vind dit plaatje echt zo grappig...ik heb hem zelf ook al eens gebruikt maar weet ook niet meer waar ik hem destijds gevonden heb....jammer misschien toch even weer googlen. Ik vind je kaart super!!

Dora zei

hoi hoi,
ik zag je kaart bij EKEF....en wat is je afbeelding LEUK!!! echt humor..SUPER.
geweldig gevonden om zo een kaart mee te maken.
prachtig gedaan.
groetjes Dora

McCrafty's Cards zei

Fabulous fun card,great image and I like the bunting.
Kevin xx

Aletta zei

Ojaaa die is echt om te lachen.

Geweldig leuk gedaan.

Groetjes Aletta

Sharon zei

Oh my goodness me, what a super funny card. Just love that pic...LOL Thanks for joining our challenge at Totally Gorjuss. hugs Sharon

creacora zei

haha harstikke leuk Bernadet een schitterende kaart !!

Groetjes Cora

Margo zei

Erg leuke kaart en die digi is echt de max !
Liefs
Margo

Annette zei

Oh wat een gaaf plaatje, heel wat mannen staan zo te denken. LOL!
Mooi kaartje!
xoxo Annette

Jolanda Cuper zei

Dit is echt super leuk! Wat een geweldige kaart!
Groetjes Jolanda.

Renata van Miltenburg zei

Wat een giller dit plaatje en zo geschikt voor de gelegenheid, top! Enne...wat mij betreft mag je vaker met zo'n fris kleurtje werken Bernadet, heel gaaf!

Liefs, Renata

marja zei

Wat een geweldig leuk kaartje Bernadet, helemaal te gek!!!

Lieve groetjes Marja.

* Üla * zei

Hilarische kaart, Bernadet! Ik moet nog steeds lachen als ik ernaar kijk.
Ik ben deze kleuren niet van je gewend, maar het is weer een toppertje. En je mag ons ook wat vaker verrassen met wat frissere kleuren op je kaartjes ;D
groetjes Ula

*mieke* zei

Die digi...om te gillen....whaha! Jammer dat je de afkomst niet meer weet. Je hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt Bernadet!
Groetjes Mieke

Petra zei

Ik vind het ook jammer dat je de herkomst van de stempel niet meer weet, want hij is echt geweldig!!!
Je kaart trouwens ook!
Liefs Petra

Agnes zei

Hilarisch!!!!
Wat een gaaf kaartje en dat dan ook nog voor een 90 jarige!!! Super hoor!
groetjes, Agnes

Peggy zei

Heel leuke en zeer grappige kaart.
Heel knap gedaan.
Groetjes,
Peggy

Colinda zei

Wat een super gaaf plaatje zeg!!! En natuurlijk een super kaart!!! Mocht je nog te weten komen waar het plaatje vandaan komt hou ik me aanbevolen! Met een mannen huishouden komt die vast een keer van pas. Geniet nog van het zonnetje vandaag, Colinda

Corrie zei

Wat een geinig kaartje, geweldig die stempel
Groetjes Corrie

Ellen zei

Wat een gave kaart Bernadet! Grappig afdrukje!
Groetjes Ellen

Anoniem zei

This card is so much fun and beautifully put together.Thanks for joining us at Craft Your Passion.Hope to see you again next week :D
Lisa x

Anoniem zei

;-) Leuke kaart... mooie kleurstelling.

Groetjes Hélène

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.