woensdag 5 oktober 2011

Sending Shunshine

Een kaartje gemaakt voor iemand die een kaartje op dit moment wel heel goed kan gebruiken.




Ik heb bij dit kaartje een stempel van Magnolia;  Hello Little Butterfly gebruikt.
De achtergrond is uitgestanst met de nestabilities Classic ovals.
Papier is van My Mind's Eye; Lost&Found.
Bloemen zijn met de papershapers van EK Succes uitgeponst.
Takje is een creatable van Marianne Design.
De wolk is een stans van magnolia.

Dit kaartje doet mee met de volgende challenges:
  Hobbystempels - Sketch
Paper Sundaes Lots of Layers
Anything Goes Challenge - Die cuts/ Punches or both
Emerald Faerie - Punches or dies
Penny's Paper-Crafty -  anything goes

Bedankt weer voor jullie bezoekje en de leuke reacties!!



27 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

wauw! super mooi gemaakt!

Angela zei

Ooohhh alweer zo'n schitterende kaart!!!! Wat zijn dit ook prachtige kleurtjes... gewoon een super kaartje!!!!!
Fijne dag...
grt Angela

Margreet zei

Wat istie mooi Bernadet....prachtige kleurencombinatie en je kleurwerk is weer gaaf!
Ik heb het wolkje ook, maar heb het nog niet weten te gebruiken....dank voor het idee!
xxx Margreet

downrightcrafty zei

gorgeous creation thank you for sharing with us at the Emerald Faerie Garden
Hugs Kate xx

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een prachtige kaart bernadet. mooie kleuren heb je gebruikt.
groetjes miranda

Mary zei

Wat een mooi en lief kaartje, mooie kleurcombinatie! Prachtig ingekleurd en wat een leuke details.
Groetjes Mary

*Ellen* zei

whow wat een prachtig kaartje in die mooie kleurtjes

Neline zei

woww....wat leuk en wat een mooie kleuren heb je gebruikt, heel warm.
groetjes
Neline

arjette zei

Prachtig kaartje weer Bernadet!!! Wat een mooie kleurtjes!! Wat een lief stempelte en prachtig ingekleurd!!

gr. arjette.

sara zei

beautiful card love the colour combo thank you so much for joining us at paper sundaes this week
hugs sara x

Margo zei

Wat prachitg Bernadet !
Liefs
Margo

Corrie zei

Schitterend kaartje Bernadet!!!
Groetjes Corrie

Willy zei

mooi...wordt vast gewadeerd!!

Agnes zei

Een beeldig kaartje Bernadet.
Zó mooi in deze kleurtjes!
groetjes, Agnes

corryskaart zei

hoi bernadet
een prachtige kaart en vooral die mooie kleuren vallen op!
groetjes van corry

Liesbeth zei

Prachtig kaartje weer Bernadette.
gr. Liesbeth

Ellen zei

Wow, wat een prachtige kaart Bernadet, zo mooi gekleurd!
Kun je misschien een keertje een tutorial maken hoe te kleuren op kraft? Dat zou ik toch zo graag willen leren...
Groetjes Ellen

Shanna Shands zei

This is soooooo freaking cute. I really love how balanced your card is! Thanks for playing with Paper Sundaes.

Liesbeth zei

Hoi Bernadette,
Ik heb je reactie idd. 8 keer gekregen, heb er maar 6 niet gepubliceerd.

Ik hoop dat ze het probleem snel kunnen oplossen.
Maar wel bedankt voor het reageren hoor.
Ik ben er best trots op dat je bij mij reageerd, je maakt zo'n mooie dingen.
gr. Liesbeth

*mieke* zei

Heel erg mooi en schitterende kleuren heb je gebruikt!
Ik wil je ontzettend bedanken voor de mooie kaart 'oude' kaart die je me hebt gestuurd! super lief van je en dan ook nog een klein kadootje erbij... Als ik weer een beetje de oude ben laat ik al het moois op mijn blog zien dat ik heb mogen ontvangen!
Lieve groetjes Mieke

papertrails leaver zei

what a fabulous card! Thanks for joining us at Penny's for our anything goes challenge. :-) Amy

Riet zei

Schitterende kaart,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Geweldig papier.

Liefs Riet.

Mina zei

wow what a fabulous card Bernadet, I love the shade of green you have used for your stunning monochromatic card...love it
Mina xxx

Geertje zei

Een schitterend kaartje, hele mooie kleurstelling.
Groetjes Geertje

Willy zei

Een superkaartje weer Bernadet ;)
Groetjes, Willy

Margreet zei

wat een super leuk kaartje.
En mooie kleuren
Groetjes Margreet

Sylvia zei

HOi hoi Bernadet,

Het is inderdaad een mooi en zonnig kaartje :) heerlijk om te zien, echt een sweety.

Hugs
Syl