zaterdag 22 oktober 2011

Gouwe Ouwe #51 Halloween





Vandaag zijn Ellen en ik aan de beurt met de Gouwe Ouwe bij Karen's Doodles.
Ja, het is bijna Halloween hè, dus het kon niet uitblijven dat Ellen en ik dit ook als thema bedacht hadden voor deze week;)
Ik heb de digi  Trick or Treat gebruikt en heb er een klein cadeautjesverpakking van gemaakt.
Om helemaal in de stijl van de digi te blijven wilde ik eigenlijk een zakje hondesnoepjes gebruiken als cadeautje, maar helaas die had ik niet, dus vandaar dat het een zakje chips is geworden;)

Deze halloweenwikkel doet mee met de volgende challenges:
  • Crafting for all Seasons -  Halloween
  • Digital Tuesday - include a digital element   Happy Halloween


  • Bedankt weer voor jullie bezoek en de leuke reacties!!


     

    21 opmerkingen:

    *Ellen* zei

    wat een leuk stel op dat prachtige en originele wikkel

    Annemiek zei

    Wat een ontzettend leuk idee. En wat ziet het er weer mooi uit. Hier vieren we altijd Sint Maarten en vind ik het ook leuk om iets aparts te geven aan de kinderen. Dus ik denk dat ik je idee ga lenen.

    Miranda Slagboom-de Groot zei

    Wat is ie leuk zeg.
    Groetjes Miranda

    Ellen zei

    Hele gave kaart Bernadet en prachtig zo achter dat hekje!

    Groetjes Ellen

    Creatieve handgemaakte kaarten zei

    Heel erg mooi Bernadet!

    Halloween kan ook leuk zijn om kaarten te maken, alleen ik doe het nooit.

    Liefs Ida

    Yvonne zei

    Wat een kei leuk stelletje zo op je kaart!! Echt supers leuk!

    Riet zei

    Wat een schitterende kaart Bernadet.

    Liefs Riet.

    marja zei

    Wat een schitterende kaart Bernadet!!! De digi vind ik geweldig.

    Lieve groetjes Marja.

    *mieke* zei

    Heel erg mooie is je kaart Bernadet en je digi is te gek!
    Groetjes Mieke

    arjette zei

    Wat een superkaartje!!!! Ingekleurd met prisma potloden???? Heel mooi in ieder geval!!!
    Fijn weekend verder!!!

    gr. arjette.

    Margo zei

    Wat een geweldig leuk Halloween kaartje !
    Liefs
    Margo

    Alina zei

    super leuk kaartje, Bernadet, leuke digi ook!
    groetjes, Alina

    Willy zei

    Gaaf kaartje Bernadet!
    Groetjes, Willy

    Corrie zei

    Super gaaf kaartje Bernadet!!!
    Groetjes Corrie

    * Üla * zei

    Erg leuk en zeer origineel, Bernadet.
    Mooi papier heb je gebruikt en het hekje leuk met extra kleur bewerkt.
    groetjes Ula

    Tineke zei

    Wat super weer Bernadet, mooi papier en leuke digi, top gedaan!

    Groetjes Tineke

    Jani zei

    What a cool halloweencard! Great job!
    Thanks for joining us at CFAS!
    Jani x

    Geertje zei

    Het ziet er geweldig mooi uit. Die digi past er perfect bij.
    Groetjes Geertje

    Angela zei

    Schitterend Bernadet!!! Leuke digi.... deze kende ik nog niet!!! Is de digi uitgestanst in de vorm van een pompoen; gaaf joh!!!!
    grt Angela

    Mary zei

    Super leuk kaartje, en leuk om als wikkel om de zak chips te verwerken. Leuke details.
    Groetjes Mary

    Marlies zei

    Een hele leuke halloween kaart met en super schattige digi!
    groetjes, Marlies