vrijdag 8 april 2011

Create4fun Challenge- maand April

Ja, jullie lezen het goed hoor, de challenge van Create4fun is vanaf nu èèn keer per maand, ipv elke week. Daartegenover staat wel dat er voortaan ook eenmaal in de maand een Cup Cake Challenge is.
Dus de liefhebbers daarvan kunnen hun hart ook ophalen;).
Ik was de vorige keer een beetje te vroeg met mijn bijdrage plaatsen, maar dit memokaartje was dus voor deze challenge bedoeld.
Mocht je nog meer foto's willen zien van dit kaartje klik dan even  hier
Ik heb  nog een patroon gemaakt van de houder waar de memoblaadjes inzitten en die kun je op ons DT blog terug vinden.




                                 
En dit is de sketch, gemaakt door Anne-Marije, waar jullie deze maand mee aan de slag mogen.




9 opmerkingen:

*Ellen* zei

whow wat gaaf, schitterend is dit originele kaartje

Mette zei

This is a fantastic card. Love the layout and DP. May I ask where you got the image - it's lovely.

Hugs, Mette

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat ziet het er mooi uit
groetjes miranda

Yvonne zei

Hartstikke mooi Bernadet, zal zo eens bij het designteam gaan kijken.
groetjes Yvonne

Tineke zei

Ik vind hem helemaal super Bernadet! Toppie gemaakt weer.

Groetjes Tineke

arjette zei

Hoi hoi,

hartstikke mooi weer Bernadet!! Deze staat ook nog steeds op mijn to do lijstje.... wat alsmaar langer wordt....
Fijn weekend!!!!

gr. arjette.

Marley zei

Super mooi gemaakt!! liefs, marley

majo zei

Wat een mooie creatie. Leuke stempel. En super mooi gemaakt. Groetjes Majo

Bernadet zei

dank jullie wel dames!
Helaas weet ik de naam van de stempel niet:w