dinsdag 14 september 2010

Karen's Doodles Challenge #28 Alles mag



Het is weer dinsdag, dus weer tijd voor een nieuwe challenge bij Karen's Doodles Nederlandstalige Challenge Blog. En dit keer is de opdracht; alles mag.
Nou, is dat makkelijk of niet....
Ik heb maar weer eens een kerstkaartje gemaakt, want die heb ik nog veel nodig dit jaar.
Papier 'Noel' van Making Memories.
Heb bij dit kaartje de digi Skating Fun gebruikt, uitgestanst met de nestabillietiesset Classic ovals.
Papershapers Large van EK Succes, daar bovenop nog een sneeuwvlokpons van Avec, roosjes en meeldraadjes.
Randpons van Martha Stewart; Optic Dot

Ik kan nog steeds niet plakken/kopieren in berichtjes hier op m'n blog.
Leuk die nieuwe pc's maar je moet weer van voren af aan beginnen met alles te leren:w
En helaas heeft de dochter die er het meeste verstand van heeft op dit moment te druk met school, dus die wil ik er ook niet mee lastig vallen.
Dus als een van jullie weet waar het aan kan liggen, laat het me dan maar ff weten.




19 opmerkingen:

Jeanet zei

Wowwww wat een superrrrrr kaartje weerr Bernadet ...gaaaaaf stempeltje !
Hihihi al het begin is moeilijk he :p
Groetjes Jeanet

Lia zei

schitterende kaart bernadet, ik hoop dat de troubles snel opgelost zijn
liefs lia

Yvonne zei

Oohhhhhhhhh, Bernadet weer zo'n schitternde kaart! Wat een ontzettend leuke digi is dat zeg!
Helaas kan ikje niet helpen met je computer probleem hoop voor je dat het al opgelost is!
groetjes Yvonne

Gea zei

Prachtig mooi is je kaartje Bernadet!!
Veel succes verder bij Karen's Doodles.

liefs, Gea

*Ellen* zei

whow prachtig is dit kaartje in die warme kleurtjes

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Ik vind hem helemaal te gek je kaartje Bernadette. Super hoor. Leuk hoe je dat doet, dat je digi buiten de ovaal "loopt". Heb dat ook geprobeerd bij de vorige uitdaging ;-)

Groetjes,
Jolanda

arjette zei

Hoi hoi,

wat een mooi kaartje weer Bernadet!!! Had hem al op het andere blog gezien....
en sorry, maar met je computerproblemen kan ik je helaas niet helpen... succes ermee!!!

gr. arjette

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een prachtige kaart heb je gemaakt. en zo'n leuk plaatje.
hoop dat je pc problemen snel opgelost zijn.
groetjes miranda

hobbycard - srapcreation zei

Hoi Bernadet

Supermooie kaart weer.Ik heb die stempel ook net uitgeprint,hij is zo leuk!

Hoop dat je snel alles weer op de nieuwe p.c kan.

Gr. Mia

Corrie zei

Die is gaaf Bernadet!
Groetjes Corrie

Gretha zei

Een hele leuke kaart, het is net of dat het hondje zo hard aan het hollen is, dat ie niet binnen het kader kan blijven ;)Heel grappig gedaan.
Groetjes Gretha

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig kaartje Bernadet!

Liefs Ida

nicolet zei

Schitterend kaartje heb je gemaakt Bernadet!
Groetjes Nicolet

Unknown zei

Wow wat een super kaart weer Bernadet!

gr. Renata

Sylvia zei

Hoi Benadeth!!!!!!!!

Wouwwwwwwwww ik vind het een heerlijke kaart!!!!!! Schitterend de geponste bloemen en dan de blaadjes nog mooi kantponsje langs gehaald :) prachtig effect!!!
Wat lastig dat je je pctje niet zo kunt gebruiken als je wilt. Maar dat komt vast nog wel. Alle nieuwe dingen hebben tijd om te wennen.

Liefs
Sylvia

marion zei

Ooooh, wat een mooie kaart zeg, een super idee die randjes van de bloem met een randpons bewerken......Ga ik ook eens proberen , groetjes marion

Renata van Miltenburg zei

Ik vind dit zo'n leuk plaatje en wat heb je er weer een geweldig kaartje mee gemaakt! Mooie kleuren, mooi papier, mooie details en mooi gekleurd...MOOI dus, met hoofdletters :)

Liefs, Renata

greet zei

Een hele mooie kaart Bernadet. ERg leuk hoe het hondje het ovaal uitloopt.
Groetjes Greet

Joan Ottevanger zei

Een super mooie kaart heel leuk.