dinsdag 7 september 2010

Karen's Doodles Challenge #27 Sketch

Het is weer dinsdag, dus ook weer een nieuwe challenge bij Karen's Doodles Nederlandstalige Challenge Blog.
Dit keer met een sketch gemaakt door Christa.
Kheb bij bovenstaand kaartje de paperpad Up, Up & Away Collection van Kaisercraft gebruikt.
De leuke digi heet Rainy Day en is uitgestanst met de nestabilietiesset Classic Ovals.
Bloemen zijn uitgeponst met de papershapers large en medium en small van EK-Succes.
Ga ook eens op ons blog kijken wat voor moois mijn mede DT ers gemaakt hebben





21 opmerkingen:

anja zei

mooie kleuren,leuke kaart
liefs anja

creacora zei

wat een leukerd Bernadet en zo toepasselijk als je naar buiten kijkt

Groetjes Cora

greet zei

Wat een superleuke kaart! Je hebt ook heel erg mooi papier gebruikt bij deze digi.
Groetjes Greet

Unknown zei

Wat een mooie kaart. Vind de kleuren helemaal geweldig!

gr. Renata

Willy zei

Hij is weer leuk Bernadet, en gave stempel!
Groetjes, Willy

*Ellen* zei

prachtig en wat een toepasselijk kaartje nu met dit weer

arjette zei

Hoi hoi,

prachtig kaartje heb je weer gemaakt Bernadet!! Mooi papier zeg!

gr. arjette

Marley zei

Super mooi kaartje Bernadet! Leuk dat de afbeelding een beetje uit de nestabilitie komt. Mooi papier en bloemen heb je gebruikt! x Marley

Corrie zei

Gaaf kaartje Bernadet
Groetjes Corrie

Nicoline zei

met dit weer wel een heel toepasselijk kaartje ;)
Wat een prachtige kleuren en ook zo ontzettend mooi ingekleurd!!

Groetjes,
nicoline

Renata van Miltenburg zei

Ik vind de jouwe zovéél mooier dan de mijne!!! Prachtige herfstkleuren en ik vind hoe je het afdrukje hebt uitgesneden zo mooi, met haar hand buiten de ovaal...ik heb het ook al vaker geprobeerd want je krijgt zo'n leuke diepte daardoor, maar ik krijg het niet voor elkaar... :(
En ik vind 'm ook ERRUG mooi gekleurd!

Liefs, Renata

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
Groetjes Margreet

majo zei

Wat een SUPER mooie Kaart zeg , geweldig gewoon. Gr Majo

Eef zei

Wat een lief kaartje heb je er weer van weten te maken joh!

Liefs Eef

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Ik vind hem in een woord GEWELDIG.
Groetjes,
Jolanda

Bernadet zei

dank jullie wel dames!!
Ik heb je ff een mail gestuurd Renata, met een foto met uitleg hoe je dat nou doet;)

Jeanet zei

Het afdrukje is wel heel toepasselijk met dit weer Bernadet ;)
Weer een superrrrrr leuk kaartje !
Groetjes Jeanet

Miranda Slagboom-de Groot zei

ik vind hem geweldig bernadet
groetjes miranda

anita01 zei

Hai Bernadet,...

Ik ruik de herfst bij jou kaart, ongelooflijk geweldig, je kan er wat van hoor.

Warme groetjes,
Anita

Loes Oorschot zei

Dit is een schitterende kaart in prachtige kleuren! En wat een geweldig effect geeft het uitstekende (letterlijk) afdrukje!

Groetjes, Loes

Doodle Queen zei

Oh, my gosh, Bernadet, this is so wonderful. Love the soft somber colors and what a great choice of papers and flowers. Thank you so much for all you do for Karen's Doodles, I truly appreciate your wonderful cards. Hugs, Karen :-)