woensdag 15 september 2010

Happy Birthday

Is ie niet leuk, dit model kaartje.
Ik zag ze bij Francis haar blog en was er meteen verliefd op.
Heb papier van het paperpad 7 gypsies gebruikt en een Magnolia stempel.
De rand is geponst met de randpons Optic Dot van Martha Stewart..
De gaatjes heb ik met een gaatjestang gemaakt en er lint doorheen geknoopt.


In de binnenkant nog een labeltje, waar je eventueel ook nog een klein geldcadeautje in kunt doen.
De hoekjes van de labels zijn met de hoekpons van EK Succes geponst

Papershapers large en medium van EK Succes, knoopjes van the paper studio
klein stukje kralenkoord en stukje scrappersflos.
Takje is van een creatable van Marianne Design.
De maten van dit kaartje staan op het Create4fun DT Blog

20 opmerkingen:

Jeanet zei

Wat een gaaaaaaaaf model Bernadet , superrrrrr mooi !! Die randpons is ook prachtig zeg !!
Groetjes Jeanet

Willy zei

Ik vind hem zooooo gaaf Bernadet!
Mooi papier ook gebruikt ;)
Groetjes, Willy

creacora zei

wow gaaf is ie Bernadet !!!
echt super alles klopt een schitterende kaart !

Groetjes Cora

greet zei

Wat een supergaaf kaartje!!! Schitterend model ook.
Groetjes Greet

anja zei

ja hier kan ik mij alles bij voorstellen
super.
liefs anja

arjette zei

Oooooohhhhhh wat is die mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gr Arjette.

Lia zei

supermooiiii bernadet, gaaf model en mooie randpons, ook wchitterend gekleurd
liefs lia

diana zei

hoi bernadet,
wat een geweldige kaart, hij is echt prachtig geworden, en het model is zeker top.
groetjes diana

Corrie zei

Dat is zeker een super leuk modelletje Bernadet je hebt er een heel gaaf kaartje van gemaakt en dat stempeltje wat een schatje He, ik heb haar ook pas in mijn mandje laten vallen;)
Groetjes Corrie

Liza zei

This is beautiful Bernadet, I love the image and all the gorgeous detail.

Liza x

Unknown zei

Wow, Bernadet, wat een fantastische kaart! Echt helemaal toppie. Je kaarten worden steeds mooier.

gr. Renata

Alina zei

een prachtige kaart, Bernadet, hele mooie kleuren!'
groetjes, Alina

Marley zei

Prachtig gemaakt! Echt super x Marley

*Ellen* zei

whow wat een gaaf kaartje is dit, schitterend is die

majo zei

OOO, Bernadet. Dit is niet normaal wat ontzettend mooi. Gr Majo

nicolet zei

Dat ziet er werkelijk schitterend uit Bernadet!!
Groetjes Nicolet

Ria zei

Wat een ontzettend gaaf kaartje !
Geweldige kleuren !
Groetjes, Ria

Anoniem zei

Ja, een schitterend kaartje, en die vogeltjes erbij op is mooi.
grtjes
Christa

Neltine zei

En dan vraag je aan ons of tie niet leuk is? Meid ik vind hem SUPER! Wat een leuk idee ze. Zo worden kaarten versturen nog leuker. Ik ga het ideetje in mijn achterhoofd plaatsen en ga dit vast nog eens gebruiken.

Bedankt hoor voor de inspiratie:)

Groetjes,
Neltine

Bernadet zei

dank jullie wel allemaal:D!