zaterdag 4 september 2010

Create4fun Challenge week 36

Het is weer zaterdag en dus weer een challenge bij Create4fun.
Dit keer met een prachtige sketch van Jolanda.
Ik heb bij bovenstaand kaartje papier van paperpad van Papermania gebruikt; A Silent Night.
De geweldig leuke kerststempel heb ik op de beurs gekocht, kon 'm echt niet laten liggen hihi.
Hij is van Joanna Sheen en uitgestanst met de nestabillietiesset Classic Standard Circles.
Bloemen zijn van Marianne Design, creatables Flower Fantasy en de takjes zijn van de creatables
Open Flower Classic.
Bovenop de bloemn nog papieren roosjes, een stukje parelsnoer en meeldraadjes.
Ster heb ik weer uit vellum geknipt





21 opmerkingen:

*Ellen* zei

whow wat een prachtig en stijlvol kaartje is dit

Loes Oorschot zei

Wat een schitterende kaart! Zo sfeervol,mooi ingedeeld en prachtig versierd.

Groetjes, Loes

hobbycard - srapcreation zei

Wow wat mooi en sfeervol.Prachtig gemaakt.

Gr. Mia

Alina zei

prachtig kaartje, Bernadet, leuke stempel! ook het kaartje hier onder vind ik super mooi!
groetjes, Alina

Liza zei

Gorgeous work Bernadet, I love the image and all of your details.

Liza x

Miranda Slagboom-de Groot zei

wauw wat een schitterend kaartje heb je gemaakt
groetjes miranda

Renata van Miltenburg zei

Prachtig kaartje weer Bernadet en dat plaatje is té snoezig!

Liefs, Renata

Annie zei

such a beautiful card Bernadet, I love the image and beautiful papers you have used.
hugs, annie x

Marianne Schut zei

Hai Bernadet, wat een prachtig kaartje, erg sfeervol, mooie kleuren en wat een schattige stempel!! Super! Ben ook helemaal weg van de takjes! Groetjes Marianne

nicolet zei

Een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Bernadet!
groetjes Nicolet

Corrie zei

Wat een schattig kaartje Bernadet
Groetjes Corrie

anita01 zei

Sfeervol kaartje, hummmmmooi hoor.

Warme groetjes,
Anita

Hilda zei

Oooooooooooooooo Bernadet wat een gave creatie. Heeeeeeeeeeeeeeel mooi papier en gaaf stempeltje!!!!!!
oooooooooo en dan de blaadjes dies, wauwwwwwwwww!!!

Groetjes hilda

Renkata zei

Wat een prachtige kaart, zo mooi ingekleurd.

Sylvia zei

WOUWWWWWWWWWWWW tjonge ik moest eerst helemaal je blogje weer bekijken tjonge jonge wat veel moois heb je erbij gemaakt. Ik ziet hier helemaal van te genieten!! Bernadet ik kan niet anders zeggen dan een hele dikke pluim, prachtige creaties!!!!!!!

Hugs
Syl

Peet zei

jee..wat ontzettend mooi Bernadet!!!

Lia zei

super mooi berna, je papier ben ik helemaal weg van zal eens naar op zoek gaan en de stempel staat op mijn lijsjte
liefs lia

Els zei

Hoi Bernadet

Schitterende kaartjes

Groetjes emina

Bernadet zei

dank jullie wel allemaal!!

Astrid zei

Wat een schitterende kaart is dit zeg, supermooi papier en een heel lief afdrukje :)
groetjes Astrid

{Bellamere Cottage} zei

Your cards are just beautiful!

Warm blessings,
Spencer