dinsdag 19 januari 2010

Loes 19 jaar, Thinking of you en samenwonen



Dit kaartje/doosje gemaakt voor onze jongste dochter die 17 januari alweer 19 jaar is geworden.
Het doosje kan ze mooi gebruiken om muntjes enzo in te bewaren;)
Het papier is van K&Company.
Een Sugar Nellie stempel uitgestanst met de nestabilities set classic oval
De parels rechts zijn van Prima Marketing; say it in chrystals.


De bloemen zijn uitgeponst met de papershapers large en medium van EK-Succes, de randjes daarvan heb ik nog met de randpons doily lace van Martha Stewart bewerkt.
De takjes zijn van the large rock fern van punch&bunch en rock fern van EK Succes.
Verder nog wat kleine kraaltjes en kralenkoord gebruikt, een knoopje van The Paper Studio en scrappers Floss


Het doosje sluit niet zo goed, maar een strikje erom ofzo, werkt niet echt bij ons Loes;)
Ik heb voor het doosje trouwens wat dikker karton gebruikt, want alleen met cardstock ben ik bang dat het niet zo'n lang leven heeft, hihi



Het papier is van Cosmo Cricket; Nutmeg.
De hoekjes zijn afgerond met de hoekpons van EK -Succes.
De 2 cirkels zijn met de Cirkelsnijder C-1500 uitgesneden en de bruine bloem is de nestabilities blossom.
Het labeltje met de tekst is uitgesneden met de nestablilities set classic oval
De bloemen zijn geponst met daisy medium en small van EK Succes.
De geweldige takjes zijn van L-EM; ash branch.
miniroosjes en kralenkoord
De rode strikjes in het haar heb ik geplakt met decoratieve pearls van Joy
De vlinder is van Crealies.
De randjes zijn beïnkt met cat's eye chalk


Een vriendin van ons Marij woont net samen, daarvoor dit shadow kaartje gemaakt.
Ik zag 'm op 't blog van Alina en was er gelijk weg van.


Nog een close-up van de sleutel die links boven in de kaart hangt

12 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi Bernadet!

Groetjes Ida

*Ellen* zei

wat een prachtige creaties. en nog gefeliciteerd met je dochter, en ik weet niet of meer mensen het probleem hebben en ik heb dit ook alleen met jou blog, bovenaan staat een hele hoop tekst en wat in het midden van je blog zou moeten staan staat helemaal aan de linker kant.groetjes ellen

Unknown zei

Zoals altijd weer een schitterende kaart. Ik kijk graag naar je creaties op je blog. Groeten van Ageeth

Bernadet zei

Dank je wel meiden:D

Oooh wat raar Ellen, had jij dat in het begin dat ik een blog had ook niet al eens een keertje en heb je daar constant last van of alleen de laatste tijd?
Ik heb 't toen eens nagevraagd bij een paar mensen en die konden gewoon alles zien zoals het moest.
Dus als meer mensen het probleem van Ellen bij mijn blog hebben. vertel het dan ff hieronder!

Jolara zei

wat prachtig allemaal ! GR JOyce

Jeanet zei

Owwwww wat superrrrrrr allemaal weer Bernadet , echt gaaaaaaaaf geworden je doosje !

RosesMarijke zei

Wat een schitterende creaties zie ik hier weer !!

Durvina zei

Ze zijn stuk voor stuk prachtig.

Willy zei

Wauwww....wat zijn ze mooiiii Bernadet, dat doosje is zoooo gaaf!
Enne...ik zie je blog goed hoor ;)
Groetjes, Willy

Marianne Schut zei

Hai Bernadet, Super mooie creaties weer! Helemaal leuk!! Groetjes Marianne

anita01 zei

Ochhhhh dit is te mooi, echt je zal het maar krijgen in je busje zeg...geweldig compliment.

Warme groetjes,

Anita.

Anoniem zei

Hallo,

Ik vind je doosje super mooi. Ben wel druk aan het scrappen, maar ben meer met foto' en doosjes bezig. Kaarten een beetje. Nog geen blog, maar ik ben wel een enorme fan van andere blogs, een nieuwe hobbie van mij.

Groetjes Anita Westdijk