zaterdag 9 januari 2010

Create4fun Challenge week 2 en DDC#34


Voor de Create4funChallenge week 2 dit voorbeeldkaartje gemaakt.
Hier staat ook de sketch en ook de andere voorbeeldkaartjes van het DT team kun je hier bekijken. En deze week is er een schitterende randpons van Martha Stewart mee te winnen!!
Het papier is van een paperpad van Isabella Pad van K&Company.
Miss Anya Dressy stempel van The Greeting Farm.
Nestabilities scallop circle large en standard circle large, ze zijn nu in de aanbieding, dus sla je slag zou ik zeggen.
miniroosjes en kralenkoord
tekststempel my sentiments
De blaadjes zijn geponst met de Large rock van punch&bunch
Randpons van Martha Stewart; Floral Vine
de randjes zijn beïnkt met cat's eye chalk


Beterschapskaartje voor de DDC#34
Voor de vriendin van ons Loes, zij is van de week geopereerd aan haar stembanden en mag nu een week of 3 niet praten

17 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een lieve en vrolijke kaartjes prachtig

Marianne Schut zei

Hai Bernadet, Super mooie kaartjes heb je weer gemaakt! Erg mooi van kleur en wat een schatje zeg die Anya stempel! Groetjes, Marianne

Janny zei

woow supergave kaartjes Bernadet!

Corrie zei

Hoi Bernadet
Wat zijn ze weer mooi
Groetjes Corrie

celia zei

Wat knap Bernadet!Het eerste is mijn favoriet!
Liefs,Celia

RosesMarijke zei

Wat een pràchtige kaarten Bernadet...heeeeel mooi!!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hoi Bernadet,

Ik keek via via op blog en toen kwam ik jou blog tegen, en zijn zulke leuke kaarten deze 2 ook weer!

Wordt je ook volger bij mij?

Groetjes Ida

creacora zei

Wauw het zijn weer Beauty`s Bernadet mooi papier heb je gebruikt !!

anita01 zei

Ik heb je mooie blog gevonden hoor en ben je ook aan het volgen per vandaag....en mooi dat ik het hier vind. Complimentjes Bernadet...voor al je mooi's.

Warme groetjes,

Anita

Durvina zei

Wat een prachtige kaarten, erg netjes allemaal

Alina zei

ik vind ze prachtig, Bernadet!
groetjes, Alina

Milnie zei

Super leuke kaarten Bernadet! hou van de stempels van the greeting farm al helemaal van Anya!

liefs

Inge zei

Wat een super mooie kaarten weer Bernadet!!!

Willy zei

Schitterende kaartjes Bernadet en hele mooi stempels ;)
Groetjes, Willy

Bea van Ette zei

Prachtige kaarten, vooral die eerste!!

Groetjes, Bea

Christa zei

Wat een superleuke kaarten weer Bernadet!!
Heb je eerst eens bij mijn favoriete blogs gezet ... hahahaha!
En ga je volgen, anders vergeet ik vaak te kijken omdat je zo snel afdwaalt!!

Eef zei

Hallo Bernadet,

Wat een juweeltjes van kaarten heb je weer gemaakt meid,echt in één woord schitterend hoor!!

Groetjes Eef