zondag 30 augustus 2009

Mijn tweede award gekregen


Een award gekregen van Celia.
Nou is het de bedoeling dat je bij deze award 7 dingen over jezelf vertelt, pffff valt nog niet mee hoor. Maar daar komt ie dan ;)

1. Ik ben geboren in 1960.
2. Ben alweer 27 jaar getrouwd.
3. We hebben 3 prachtige dochters.
4. Waarvan de oudste alweer bijna 1,5 jaar samenwoont.
5. Maak heel graag scrapkaartjes.
6. Struin regelmatig hobbybeurzen af, samen met m'n 2 schoonzusjes.
7. We gaan dan altijd met de trein en dan is er altijd wel wat, is het geen urenlange vertraging
dan is er 0nderweg wel een ongeluk ofzo gebeurt zodat we bijna altijd later aankomen dan
de planning was;)

Ik mag deze award ook weer doorgeven aan 7 mensen:
1. Willy
2. Jeanet
3. Tineke
4. Inge
5. Conny
6. Marja
7. Peet

6 opmerkingen:

Jolara zei

gefeliciteerd met de award !
GR joyce

Anne-Marije zei

He Bernadet,
Gefeliciteerd met je award. Van mij had je er ook al 1 gekregen op 27 augustus. Heb je zeker gemist! Kijk maar even op mijn blog.
Groetjes van Anne-Marije

Bernadet zei

Dank je wel meiden!!

ooooooooow wat erg Anne-Marije:$
Khad 'm idd bijna gemist. Heel erg leuk zeg en bedankt hoor!!

Inge zei

Dank je wel hoor Bernadet!!

Willy zei

Wat leuk :D dank je wel Bernadet!
Groetjes, Willy

Peet zei

oh, dank je wel Bernadet!!!
Liefs peet