dinsdag 25 augustus 2009

blogcandy bij HobbyVision Design Team en nog een kaartje


Bij het blog van HobbyVision is nu deze supergave candy te winnen t.g.v.
de 10.000ste bezoeker!!
Wil jij kans maken op bovenstaande fantastische prijs ga dan eens ff een kijkje nemen en waag een gokje zou ik zeggen ;)



Dit kaartje al een tijdje geleden gemaakt met de doe@kit van juli.
Schitterend papier van een paperpad van My Mind's Eye; Wild Asparagus
Stempel is van The Greeting Farm.
papershaperpons van Ek Succes
takjespons van McGill
en de vlinderpons van Martha Stwart.

11 opmerkingen:

celia zei

Mooi kaartje Bernadet!Vlindertjes geven ondanks het paraplutje toch zomers gevoel :-)
Mooie papierkeuze!

creacora zei

die is heel mooi Bernadet mooie kleurtjes en stempel is zo schattig !
groetjes Cora

Willy zei

Wauww...wat een mooi kaartje weer Bernadet!
Groetjess,Willy

Eef zei

Hallo Bernadet,

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt zeg!

Enne...bedankt voor je reactie op mijn kaartje!

Groetjes Eef

*Ellen* zei

prachtige kaart en erg mooi in die kleuren en idd ze lijkt heel zomers

Bernadet zei

dank je wel meiden :D

Janny zei

woow prachtigggg Bernadet!!

Anne-Marije zei

Leuk kaartje Bernadet!
Kom je even op mijn blog kijken, want ik heb iets voor je...
Anne-Marije

Jeanet zei

Jeeeee een gaaf kaartje weer Bernadet ! Prachtig dat papier !

Alina zei

dank je wel, Bernadet, voor je leuke reactie op mijn blog!
ik krijg ook niet genoeg van je prachtige creaties, ze zijn echt altijd, stuk voor stuk, zo mooi afgewerkt! dit kaartje is geen uitzondering, prachtig papier heb je gebruikt!
groetjes, Alina

Bernadet zei

hartstikke leuk Anne-Marije :D bedankt hoor